*♥.•*اس ام اس عاشقانه*♥.•*
نوشته شده توسط : نیلوفر

خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان باید از جان گذرد هر که شود همدمشان روزی که سرشتند ز گٍل پیکرشان سنگی اندر گٍلشان بود و همان شد دلشان
—————————
در غریبی ناله ها کر دم کسی یادم نکرد ، در قفس جاندادم و صیاد ازادم نکرد، ضربه مردم چنان از زندگی سیرم نمود، آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد
—————————-
چنین با مهربانی خواندنت چیست ؟ بدین نامهربانی راندنت چیست ؟ بپرس از این دل دیوانه من که ای بیچاره ماندنت چیست ؟
—————————-
می گن خدا بهترین نعمتش رو به بهترین بنده ش میده … ولی من که بهترین
بنده ش نیستم ..پس چرا تورو به من داده ؟!
——————————
می دونی اگه خورشید بمیره چی می شه . اونوقت زمین دورتومی گرده . ولی من نمی زارم چون فقط من باید دورت بگردم

میخواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم، دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمیشود، کمی نزدیکتر بیا میخواهم با تو بودن را حس کنم.
—————————————————————————
اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم.؟؟
—————————————————————————-
اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم اهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم
———————————————————————-
سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی
———————————————————————–
اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش… اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش… اگه دستت لرزید بگو مال سرماست…اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو دوستش داری.
———————————————————————-
آسمان را قسمت کردند:…..تکه ای برای برکه…..تکه ای برای رود….تکه ای برای دریا
دلم را قسمت کردند:……….تکه ای برای تو….تکه ای برای تو……تکه ای برای تو.
میخواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم، دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمیشود، کمی نزدیکتر بیا میخواهم با تو بودن را حس کنم.
—————————————————————————
اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم.؟؟
—————————————————————————-
اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم اهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم
———————————————————————-
سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی
———————————————————————–
اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش… اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش… اگه دستت لرزید بگو مال سرماست…اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو دوستش داری.
———————————————————————-
آسمان را قسمت کردند:…..تکه ای برای برکه…..تکه ای برای رود….تکه ای برای دریا
دلم را قسمت کردند:……….تکه ای برای تو….تکه ای برای تو……تکه ای برای تو.

به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد
———————————————————————————-
مردن برای زنی که دوستش داری از زندگی کردن با او راحت تر است
———————————————————
شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اماحال که به آن دعوت شدی تا می توانی زیبا برقص
—————————————————————————————–
مردم اغلب تنهایند زیرا به جای پل دیوار می سازند
———————————–
تو به اندازه تنهایی من زیبایی ، من به اندازه زیبایی تو تنهایم
——————————————————
گفتم به گل زرد چرا رنگ منی
افسرده و دلتنگ چرا مثل منی
من عاشق اویم که رنگم شده زرد
تو عاشق کیستی که هم رنگ منی
—————————————
خنده بر لب می زنم تا ** نداند راز من
ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت
———————————




:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: